HDI asekuracja zgłoszenie szkody AC, OC, NNW


KALKULATOR OC ««« Naciśnij, aby wykonać kalkulację ceny OC, AC!



Szkody z tytułu NNW, AC, OC należy zgłaszać osobiście. Poniżej podano dokumenty niezbędne do zgłoszenia szkód z tytułu NNW, OC, AC:


W celu zgłoszenia szkody z tytułu NNW należy mieć następujące informacje oraz dokumenty:

  • dokument potwierdzający naszą tożsamość
  • Potwierdzenie zajścia zdarzenie np. oświadczenie policji, straży pożarnej, przewoźnika, świadków, zakładu pracy
  • Zaświadczenie lekarskie o naszej niedyspozycji w wyniku wypadku, przebieg choroby, badania lekarskie, wszelkie prześwietlenia potrzebne do zdiagnozowania choroby oraz wszelkie wyniki analiz medycznych
  • Zaświadczenie dotyczące udzielenia pierwszej pomocy lekarskiej
  • Zaświadczenie potwierdzające pobyt w szpitalu
  • Zaświadczenie lekarskie określające czas niezdolności do pracy/nauki
  • Zaświadczenie o zakończeniu leczenia i rehabilitacji
  • Fakturę za koszty leczenia, rehabilitacji, zakupu protez, ortez, balkoników i innych medykamentów niezbędnych do funkcjonowania 
  • Wszelkie dokumenty dotyczące wypadku, np.: dodatkowe wyjaśnienia/oświadczenia, dokument upoważniający do kierowania danym pojazdem gdy zajdzie taka potrzeba
  • Gdy stwierdzimy szkodę mamy 6 miesięcy na jej zgłoszenie, jednakże HDI asekuracja nalega na natychmiastowe jej zgłoszenie. Jeśli ofiara wypadku zmarła należy, składając podanie o odszkodowanie z tytułu NNW, przedłożyć również akt zgonu.

    Jeśli chodzi o zgłoszenie szkody z tytułu OC (gdy sprawca jest ubezpieczony w HDI asekuracja)powinniśmy mieć ze sobą:

    Gdy zgłaszamy szkodę z tytułu AC i jesteśmy ubezpieczeni w HDI asekuracja powinniśmy posiadać:

    Wszelkie druki do pobrania  znajdą państwo na stronie:

    http://www.hdi-asekuracja.pl/18676

    Adresy siedzib centrów likwidacji szkód HDI asekuracja znajdą państwo na wirtualnej 

    mapce: 

    http://www.hdi-asekuracja.pl/21877

    wystarczy kliknąć na mapce na dowolne miasto zaznaczone zieloną kropką, aby otrzymać dokładne dane adresowe danej siedziby towarzystwa ubezpieczeniowego, numer telefonu oraz godziny otwarcia. Dodatkowo wpisując w podane pole miejsce naszego aktualnego pobytu możemy uzyskać dokładną drogę dojazdową do interesującej nas agencji ubezpieczeniowej.

    W celu zaczerpnięcia dodatkowych informacji na temat zgłaszania szkód, należy skontaktować się z konsultantami Infolinii HDI Asekuracja dla Klientów pod numerami telefonów:

    0 801 384 500 dla telefonów stacjonarnych 

    +48 48 340 00 14 dla telefonów komórkowych

    Infolinie te czynne są przez pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku  w godzinach od 8:00 do 17:00.


    ZOBACZ TEŻ

    Zobacz więcej »